Több mint négyszázmillió dollárt áldoz a The New York Times Company az About.com tematikus tanácsadó-portál megszerzésére. Az ügylet révén a világ tizenkettedik legnagyobb webes birodalma jön létre a kiadó kezében.
A The New York Times Company 410 millió dollárnyi készpénzért vásárolja meg az About.com portált a Primedia Inc.-től, adta hírül a Newyorkbusiness.com. A lapkiadó az akvizícióval webes jelenlétének további növeléséhez szeretne alapot teremteni, és így övék lesz a világ 12. leglátogatottabb online szolgáltatása. A The Times Company webes birodalma, amelybe többek között az NYTimes.com és a Boston.com is beletartozik, összesen 13 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, amihez most az About.com 22 milliós közönségei is hozzáadódik.
[ajanlo=90][igazitas=left/]Az About.com hirdetésekből tartja fenn magát, és szakértők által üzemeltetett tematikus webszájtok hálózata alkotja. A portál változatos témákban ad tanácsot a felhasználóknak az egészséges táplálkozástól kezdve a kertészkedésen át a pénzügyi befektetésekig. A New York Times kiadója külön részlegként üzemelteti majd a szolgáltatást, és szeretné új tartalmakkal bővíteni a weboldalt.
A Primedia még 2000 októberében vásárolta meg az About.com-ot, amelyért akkor egy 690 millió dolláros részvénycsomagot adott, de a társaság azóta sem tudta beilleszteni a portált specializált magazinokból álló portfoliójába.
Internetes portált vesz a New York Times
Több mint négyszázmillió dollárt áldoz a The New York Times Company az About.com tematikus tanácsadó-portál megszerzésére. Az ügylet révén a világ tizenkettedik legnagyobb webes birodalma jön létre a kiadó kezében.