2p

A közeljövőben a Nintendo Európában is piacra dobja a GameBoy utódját, a DS-t, amellyel új ügyfeleket kíván szerezni. A videójáték iránt Észak-Amerikában és Japánban akkora volt az érdeklődés, hogy a gyártó a megrendeléseket nem volt képes kielégíteni.

A vállalat szakemberei szerint a DS az öreg kontinensen is legalább akkora siker lesz, mint a tengerentúlon és Távol-Keleten: december végéig összesen 2,8 millió darabot adtak el az új játékból. Európában a cég előre próbál felkészült a hatalmas keresletre, ezért már most 560 ezer darabot tart készenlétben. Az árusítás Németországban március 11-én kezdődik, számol be a Financial Times Deutschland.

A feltűnően jó eladási adatok azt jelzik, hogy a Nintendo a DS-sel új fogyasztói csoportokat is képes mobilizálni. Ennek érdekében például az új terméket - Picochat nevű szoftver révén - ellátták egy olyan funkcióval, amely révén kézzel írt üzeneteket lehet küldözgetni egymás gépeire néhány méteres távolságból. "A lányokat egyenesen megbolondítja ez a dolog, így csak idő kérdése, mikor tiltják ki a készülékeket az iskolákból" - véli Jim Merrick, a cég menedzsere.

Mint ismert, a Nintendo a Gameboy révén monopóliumra tett szert a videójátékok piacán. A cég vezetői viszont attól félnek, ha nem lesznek képesek új fogyasztókat elérni korábbi ügyfeleik mellett, akkor nehéz idők várnak rájuk.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!