2010. február 22. 14:16

A General Motors (GM) ismét bevezeti a Cadillac márkát Európában, ennek érdekében új leányvállalatot alapított Cadillac Europe néven - közölte a konszern hétfőn Zürichben.

Az újonnan alapított vállalat európai szabványoknak megfelelő Cadillac modelleket importál majd az Egyesült Államokból és szerződéses márkakereskedő- és szervízhálózat közvetítésével értékesíti azokat.

A Cadillac eddig elenyésző mértékben képviseltette magát az európai piacon. 2008-ban még 3.000 autó talált gazdára Európában, 2009-ben viszont a márka holland importőre csődbe ment.

A GM globális prémium márkaként kívánja pozícionálni a Cadillac-et és ennek keretében vezeti be ismét az európai piacra. A Genfi Autószalonon márciusban az új Cadillac CTS kupét mutatja be a GM.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.