1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A General Motors (GM) ismét bevezeti a Cadillac márkát Európában, ennek érdekében új leányvállalatot alapított Cadillac Europe néven - közölte a konszern hétfőn Zürichben.

Az újonnan alapított vállalat európai szabványoknak megfelelő Cadillac modelleket importál majd az Egyesült Államokból és szerződéses márkakereskedő- és szervízhálózat közvetítésével értékesíti azokat.

A Cadillac eddig elenyésző mértékben képviseltette magát az európai piacon. 2008-ban még 3.000 autó talált gazdára Európában, 2009-ben viszont a márka holland importőre csődbe ment.

A GM globális prémium márkaként kívánja pozícionálni a Cadillac-et és ennek keretében vezeti be ismét az európai piacra. A Genfi Autószalonon márciusban az új Cadillac CTS kupét mutatja be a GM.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!