2p

A Tony Curtis-reklámfilm és -kampány után újabb nagy dobásra készül a Magyar Turizmus (MT) Zrt. A Napi Gazdaság értesülései szerint olyan, elsősorban hollywoodi sztárt szeretnének megnyerni egy-egy Magyarországot népszerűsítő reklámkampányhoz, "aki az elmúlt években itt forgattak, dolgoztak és jól érezték magukat" - mondta Galla Gábor, az MT Zrt. vezérigazgatója.

A Curtis szereplésével készített reklámfilmet mintegy 38 millióan látták az Egyesült Államokban. A spot célközönsége elsősorban a nyugdíjasok voltak, s köszönhetően a koradélutáni vetítésnek, sikerült is elérni ezt a korosztályt. Az idegenforgalmi ágazatokban a tengerentúli idősek számítanak messze a legjobb látogatóknak, ők költik a legtöbb pénzt utazásaik során.

Az USA-ból érkező turisták tavaly csaknem 10 százalékkal több vendégéjszakát töltöttek hazánkban, 2004-ben 14 százalékos növekedést mértek. Az Egyesült Államok ezzel a negyedik legjobb küldő országnak számít; az első helyen Németország áll, mögötte az Egyesült Királyság és Ausztria következik a sorban.

Hatalmas lökést adhat a turizmusnak, hogy 2008-ban a Német Utazási Szövetség Budapesten tartja 2008. évi kongresszusát. A korábbi évek statisztikája szerint, a kongresszusnak helyszínt adó országokban 15-20 százalékkal ugrik meg német turisták száma - írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!