A Curtis szereplésével készített reklámfilmet mintegy 38 millióan látták az Egyesült Államokban. A spot célközönsége elsősorban a nyugdíjasok voltak, s köszönhetően a koradélutáni vetítésnek, sikerült is elérni ezt a korosztályt. Az idegenforgalmi ágazatokban a tengerentúli idősek számítanak messze a legjobb látogatóknak, ők költik a legtöbb pénzt utazásaik során.
Az USA-ból érkező turisták tavaly csaknem 10 százalékkal több vendégéjszakát töltöttek hazánkban, 2004-ben 14 százalékos növekedést mértek. Az Egyesült Államok ezzel a negyedik legjobb küldő országnak számít; az első helyen Németország áll, mögötte az Egyesült Királyság és Ausztria következik a sorban.
Hatalmas lökést adhat a turizmusnak, hogy 2008-ban a Német Utazási Szövetség Budapesten tartja 2008. évi kongresszusát. A korábbi évek statisztikája szerint, a kongresszusnak helyszínt adó országokban 15-20 százalékkal ugrik meg német turisták száma - írja a Napi Gazdaság.