Az NTT DcCoMo megjelenése mögött a szakemberek globális konkurensük a Vodafone sikereit sejtik. A japán távközlési óriás az adatforgalmat generáló szolgáltatásait szeretné a szponzoráció során bemutatni. Az úgynevezett I-mode termékeik mobil-internetet, email fogadást, és multimédiás anyagok továbbítását teszi lehetővé.
A vállalat elnöke az együttműködés kapcsán annak ideológiáját is hangoztatta. Véleménye szerint a kommunikáció és a mobilitás éppen úgy felgyorsult, mint ahogy a Forma 1-ben az autók száguldanak. A támogatás kapcsán egy dinamikus és gyorsan fejlődő csapatot kívántak találni, és véleményük szerint a Renault csapatban tökéletes partnerre leltek.
Kapcsolódó anyag
Háromszázzal száguldó logók
További cégek álltak be Baumgartner mögé
Ha lesz dohányreklám, lesz Forma 1 is
Japán távközlési óriás a Forma 1-ben
A Mild Seven Renault F1 csapat megállapodást kötött a világ második legnagyobb távközlési cégével a DoCoMo-val. A japán vállalat lesz a csapat egyik fő támogatója.