A Coca-Cola az eredetivel teljesen megegyező ízű, de nulla kalóriás terméket dob piacra nyár elején. A Coca-Cola Zeróból erős márkanevet szeretnének építeni, amely a fiatal felnőtteknek imponál.
Az Egyesült Államokban júniustól lesz kapható a Coca-Cola Zero, vagyis a nulla kalóriás kóla, adta hírül az Associated Press.
[ajanlo=94][igazitas=left/]Az új terméket teljes egészében a fiatal felnőtt fogyasztók igényei szerint fejlesztették ki, mondta el Dan Dillon, a Coca-Cola diétás termékekért felelős alelnöke. A cégvezető szerint a célközönséget alkotó fogyasztói csoport az eredeti kólával megegyező ízű, de nullkalóriás termékre áhítozott, és egy új márkanévre, amit sajátjának tudhat.
A nullás márkát nagy szabású marketingkampánnyal vezetik be, amely magában foglal majd televíziós és rádiós, nyomtatott és kültéri hirdetéseket, valamint online és árukóstolási akciókat is.
Az új kólafajtát a sokat vitatott cukorpótló szerrel, aszpartámmal, és kálium-szulfamáttal édesítik majd. A cég közlése szerint az új termék megjelentetése nem befolyásolja a diátás kóla forgalmazását, amelyet továbbra is a piacon tartanak, és amellyel a Zerótól eltérő vásárlói réteget céloznak meg.
Menedzsment Fórum
Kalóriamentes kólát dob piacra a Coca-Cola
A Coca-Cola az eredetivel teljesen megegyező ízű, de nulla kalóriás terméket dob piacra nyár elején. A Coca-Cola Zeróból erős márkanevet szeretnének építeni, amely a fiatal felnőtteknek imponál.