1p

A magyar fogyasztók legfontosabb vásárlási szempontja az ár, csak ezután következik a minőség. Ennek megváltoztatása érdekében reklámkampányba kezd a Magyar Márkaszövetség, amely során a márkatudatosság és -hűség mellett érvel.

A Magyar Márkaszövetség hat évvel ezelőtt indította első kampányát a márkás termékek népszerűsítésére, azóta összesen 27 tagvállalat 70 terméke vett részt a szövetség marketing-akciójában. Az évek során felhasznált közel 20 000 óriásplakát, a televíziós reklámok és a sajtóhirdetések médiaköltsége listaáron számolva kétmilliárd forint volt.

A magyarországi és az ausztriai tapasztalatokat felhasználva már a német, a lengyel és a norvég piacokon is összefogtak a cégek a kizárólag árra koncentráló diszkont-szemlélet ellen.

A Magyar Márkaszövetség a hazai FMCG-iparág érdekképviseleti szervezete, jelenlegi 55 tagvállalatának összesített 2004. évi forgalma meghaladta az 580 milliárd forintot. A márkatudatosság és márkahűség mellett érvelő reklámkampányban a Beiersdorf, a Bunge, a Gyermely, a Henkel, a Masterfoods, a Nestlé, a Procter&Gamble, a Sara Lee, a Sió-Eckes és a Szentkirályi vesz részt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!