A Hewlett-Packard karácsony előtti promóciója keretében egy Mini Coopert nyerhet az a szerencsés, aki az akció alatt kettő vagy több HP digitális képalkotó eszközt vásárol. A termékek célcsoportjából adódóan a megjelenések tervezése során a HP kiemelt szerepet szánt az online hirdetéseknek. "A kampány egy interaktív, portal take-over hirdetésre épül, a résztvevő portálokra egy szárítókötél ereszkedik be, amelyen a kampány motívumait ábrázoló fotókat a felhasználók mozgásra bírhatják. Amennyiben nem érdeklődnek a hirdetés iránt, az néhány másodpercen belül eltűnik." - nyilatkozta Kovács Balázs, a Carnation Rt art direktora.
A kampány november 28-án indul a Startlap portál főoldalán, majd a következő hetekben az Origo és Korridor portálok címlapjain lesz látható. Az online kommunikáció koncepcióját és a kreatívokat a Carnation készítette, a médiatervezést a Publicis végezte.
Karácsonyi promóció a HP-től
A cég digitális képalkotó eszközeit szeretné népszerűsíteni. A kampányt a Publicis szervezte, a kreatív anyagok a Carnation munkája.