1p

A cég digitális képalkotó eszközeit szeretné népszerűsíteni. A kampányt a Publicis szervezte, a kreatív anyagok a Carnation munkája.

A Hewlett-Packard karácsony előtti promóciója keretében egy Mini Coopert nyerhet az a szerencsés, aki az akció alatt kettő vagy több HP digitális képalkotó eszközt vásárol. A termékek célcsoportjából adódóan a megjelenések tervezése során a HP kiemelt szerepet szánt az online hirdetéseknek. "A kampány egy interaktív, portal take-over hirdetésre épül, a résztvevő portálokra egy szárítókötél ereszkedik be, amelyen a kampány motívumait ábrázoló fotókat a felhasználók mozgásra bírhatják. Amennyiben nem érdeklődnek a hirdetés iránt, az néhány másodpercen belül eltűnik." - nyilatkozta Kovács Balázs, a Carnation Rt art direktora.

A kampány november 28-án indul a Startlap portál főoldalán, majd a következő hetekben az Origo és Korridor portálok címlapjain lesz látható. Az online kommunikáció koncepcióját és a kreatívokat a Carnation készítette, a médiatervezést a Publicis végezte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!