1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ legnagyobb üditőital-gyártója szerdán bejelentette, hogy jövőre új, kávés-üdítőitalt dob piacra Coca-Cola Blak néven a világ számos pontján 2006 folyamán.

Az új, a klasszikus kóla és kávékivonatok keverékéből készült italt januárban vezetik be Franciaországban, hamarabb, mint az Egyesült Államokban, értesült a BBC.

A Coke szóvivője szerint a Blak termék közepes kalóriatartalmú ital, mely hasonló a 2004. áprilisban piacra dobott Coca-Cola C2 termékhez. A C2 fele annyi cukrot, kalóriát és szénhidrátot tartalmaz, mint a hagyományos kóla. Az új termék összetétele és ízvilága a helyi ízlések szerint változhat.

Szakértők szerint az egyik járható út a társaság biztos jövője felé az, hogy megszerzi a cukros üdítőitaloktól elfordult fogyasztókat, akik már diétás és egészségesebb alacsony kalóriatartalmú italokat vásárolnak.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Az Élet kólás oldala szlogennel csábít a Coke
Megváltóként várja a Coca-Cola a vb-t
Leáldozik a káros Coca-Cola termékek kora
Egy mexikói kisbolt lenyomta a Coca-Colát

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!