A három térség részesedése a csoport forgalmából a jelenlegi 25 százalékról 2010-ben 35-40 százalékra növekszik - jelentette ki Pieter Nota, a vállalat igazgatója. A társaság nyugat-európai értékesítésének 75 százaléka Németországból származik. Tavaly forgalom egész évben, változatlan valutaárfolyamokon 5,1 százalékkal, folyó áron 3,9 százalékkal 4,776 milliárd euróra nőtt a 2004-es 4,546 milliárdról.
Az üzemi eredmény 525 millió euróra gyarapodott - a vállalati előrejelzésnek megfelelően - 483 millióról, 11 százalékos rátát érve el, az adózott eredmény 330 millió euróra emelkedett 302 millióról.
A forgalmának mintegy háromnegyedét Európában lebonyolító cég tíz százalék feletti százalékkal növelte forgalmát Kelet-Európában, Latin-Amerikában és az afrikai-ázsiai-ausztráliai üzleti térségben. Az Egyesült Államokban kissé csökkent a forgalom.
Kapcsolódó anyagok:
Jelentős leépítésről döntött a Beiersdorf