A vállalat kedden számolt be első háromnegyed évéről, amely végre megfelelt a cég várakozásának: az amerikai visszaesésért és az általános fogyasztói bizalmatlansággal sújtott nyugat-európai piacért már kezdi kárpótolni a vállalatot a kelet-európai fellendülés. A keddi beszámolóban nagy sikernek nevezték az első budapesti üzletük megnyitását. Nemrég jelentek meg Lengyelországban is. A cég jelenleg további húsz üzletet akar nyitni Szlovákiában, Szlovéniában, Spanyolországban és Németországban, értesült az MTI.
Közép- és Kelet-Európában elsősorban Lengyelország áll érdeklődésük középpontjában, de Magyarország, Csehország és Szlovénia is megkülönböztetett figyelmet élvez. Jó értékesítési lehetőségeket látnak Oroszországban is, ahol a vállalat még nem aktív.
A következő öt-hat évben 20-30 millió eurót akarnak befektetni a térségben. Miközben Lengyelországban a Beate Uhse AG maga akarja irányítani a dolgokat, Magyarországon licenc-partner gondoskodik az üzlet kiépítéséről. A cégnél a következő öt-hat évben 40-50 millió eurós forgalmat remélnek a térségben, a legnagyobb reményeket Lengyelországhoz fűzik.
Az első félév után közölték, hogy a Beate Uhse AG egyelőre búcsút vesz észak-amerikai növekedési álmaitól, és már az idén inkább a kelet-európai piacok további kiaknázásán akar dolgozni. A konszern beszünteti észak-amerikai csomagküldő szolgáltatását, mert öt év után és öt-hat millió eurós veszteség mellett nem volt kilátás nyereséges üzletre.
Kapcsolódó anyagok:
Vezető szexáruház jön Magyarországra
A nőket veszi célba a német pornómágnás