2p

Első díjjal ismerte el a Generali Holding Vienna és a BBDO munkáját közép-kelet-európai régióban kifejtett reklámtevékenységért a EURO EFFIE. Ez az egyetlen ilyen díj, amelyet a biztosítási ágazatban ítéltek oda ebben az évben.

Az EACA (European Association of Communications Agencies = Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) EURO EFFIE díja a kereskedelmi, gazdasági hatékonyság Oscar-díja, a legmagasabb rangú reklámdíj Európában. A 41 döntős közül találta a legjobbnak a Generalit a 15 tagú zsűri.

"Az oroszlán szárnyai alatt" címsorral futó nemzetközi reklámkampány egész Közép- és Kelet-Európában látható volt. A koncepciót a bécsi Generali Holding dolgozta ki, készítette el, majd adaptálta a helyi Generali társaságokkal és a BBDO Ausztriával együttműködésben.

Az új kampánynál többféle országspecifikus szempontot figyelembe kellett venni, kiemelten Horvátország, Szlovénia, Románia, Magyarország, Szlovákia, Csehország vagy Lengyelország tekintetében. A kampány televíziós arculat- és termékreklámokat, nyomtatott reklámokat és értékesítés helyi kreatívokat foglal magában.

A "fehér szárnyú oroszlános hirdetések" segítségével az arculati elemekhez kapcsolódó értékek - mint a biztonság és az ügyfélközpontúság - említési aránya és a márkapozíció az azóta elvégzett kutatás eredményei alapján egyaránt javult. A piaci szereplők szlogenjei közül a Generalié a legismertebb a régióban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!