Az EACA (European Association of Communications Agencies = Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) EURO EFFIE díja a kereskedelmi, gazdasági hatékonyság Oscar-díja, a legmagasabb rangú reklámdíj Európában. A 41 döntős közül találta a legjobbnak a Generalit a 15 tagú zsűri.
"Az oroszlán szárnyai alatt" címsorral futó nemzetközi reklámkampány egész Közép- és Kelet-Európában látható volt. A koncepciót a bécsi Generali Holding dolgozta ki, készítette el, majd adaptálta a helyi Generali társaságokkal és a BBDO Ausztriával együttműködésben.
Az új kampánynál többféle országspecifikus szempontot figyelembe kellett venni, kiemelten Horvátország, Szlovénia, Románia, Magyarország, Szlovákia, Csehország vagy Lengyelország tekintetében. A kampány televíziós arculat- és termékreklámokat, nyomtatott reklámokat és értékesítés helyi kreatívokat foglal magában.
A "fehér szárnyú oroszlános hirdetések" segítségével az arculati elemekhez kapcsolódó értékek - mint a biztonság és az ügyfélközpontúság - említési aránya és a márkapozíció az azóta elvégzett kutatás eredményei alapján egyaránt javult. A piaci szereplők szlogenjei közül a Generalié a legismertebb a régióban.
Menedzsment Fórum
Kereskedelmi Oscart kapott a Generali
Első díjjal ismerte el a Generali Holding Vienna és a BBDO munkáját közép-kelet-európai régióban kifejtett reklámtevékenységért a EURO EFFIE. Ez az egyetlen ilyen díj, amelyet a biztosítási ágazatban ítéltek oda ebben az évben.