2p

Az elmúlt harminc év alatt több ezerre nőtt azoknak a reklámüzeneteknek a száma, amelyekkel az átlagos fogyasztó nap mint nap találkozik a különféle médiumokban. A védekező mechanizmusok így hamar kialakulnak az újabb és újabb marketingfogásokkal szemben.

Mérje és elemezze a vásárló útját

A marketing hatékonysága a többcsatornás rendszerben jól mérhető, de ennél nehezebb dolga van a szakembernek, ha az egymást keresztező csatornák fogyasztói viselkedésre gyakorolt hatását szeretné feltérképezni. Ehhez a mérésre szolgáló módszert úgy kell strukturálni, hogy az kövesse a potenciális vásárló képzeletbeli útját.

[ajanlo=90][igazitas=left/] Hogyan vezet az egyik csatornán kapott élmény a következő csatornához? Melyek azok a hívószavak, amelyek leghatékonyabban buzdítanak cselekvésre? Pontosan mely ponton győztük meg végleg a fogyasztót? Nézze a terméket vagy szolgáltatást a fogyasztó szemével.

Tegye olyan kontextusba, amelyet a fogyasztó ismer. Vázolja fel a teljes "élményskálát" mielőtt dönt a médiumokról, egyébb kommunikációs csatornákról, költségvetésről és programokról. Álljon elő olyan ötlettel, amely mindezt magába foglalja - aztán már csak a sikerességet kell lemérnie.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!