A részvényesek jóváhagyták a két társaság szétválasztott mérlegét, s úgy döntöttek, hogy az új társaság alaptőkéjében való részesedést ugyanúgy osztják el, ahogyan a Krasair alaptőkéjéből részesedik az állam, illetve a magánszemélyek, vagyis 51-49 százalékos arányban.
Az új társaság vezérigazgatója Szergej Szolncev lesz, aki eddig a moszkvai Vnukovo repülőtér vezérigazgató-helyettese volt. Az igazgatótanácsban a magánrészvényeseket négy tag - köztük Borisz Abramovics -, az államot öt személy képviseli.
A légitársaság és a repülőtér szétválasztása az egyik alapfeltétele volt annak, hogy az AIRUnion holding alapján egységes vállalat jöhessen létre. Az orosz államfő október elején írta alá a vonatkozó rendeletet, és a jogi részleteket november elejéig rendezni kell.
Eredetileg a szétválasztást az év elejétől akarták megvalósítani, de el kellett halasztani a január 26-ra tervezett közgyűlést, mert az állam képviselői nem fogadták el a mérleg megosztására a menedzsment által tett javaslatot. Abban ugyanis az szerepelt, hogy a repülőtér mérlegében szerepel a légitársaság által felvett mintegy 700 millió rubeles hitel, míg a repülőtéri szolgáltatások többsége a légitársaságnál szerepelt.
Később elkészült egy olyan tervezet, amelyet az állam is elfogadott, s ezt terjesztették a május 15-én tartott közgyűlés elé, de miközben mindenki arra számított, hogy ezt leszavazzák a magánrészvényesek, az állam szavazott ellene.
A Krasair jelenleg a több mint száz orosz légitársaság egyik legnagyobbika, és vezető cége az öt orosz társaságot - a Krasair mellett a DAL-t, az OmskAviát, a Samarát, valamint a fapados Sky Expresst - egyesítő AIRUnion holdingnak, amely 49 százalékos részesedést szerzett a Malévban. A Krasair tavaly az előző évhez képest 2 százalékkal, 1,85 millióra növelte utasai számát.