A 2001-ben alapított, franchise-rendszerben terjeszkedő Bluefish Computers Kft. tavaly év végén 16 boltból állt, bevétele megközelítette a hárommilliárd forintot. 2004 májusától üzemel a cég új szervizközpontja is. A cég a hazai üzletek számának ugrásszerű növelése mellett külföldi terjeszkedést is tervbe vett, a célpont Szlovákia.
A kínálatot elsősosorban a hordozható személyi számítógépek terén kívánják bővíteni, tavaly ugyanis 45 százalékkal nőtt hazánkban az eladott noteszgépek száma. A drasztikusan csökkenő árak, a hipermarketek választékának megjelenése hatására az itthoni teljes PC-piac közel húsz százalékkal nőtt. A legtöbb készüléket az IBM, a Dell, a HP, a Fujitsu-Siemens és az Albacomp adta el, írja a Világgazdaság.
Kétfrontos offenzívába kezd a Bluefish Kft.
A jelenlegi 16-ról az év végére 24-25-re kívánja növelni hazai üzleteinek számát a számítástechnikai eszközöket forgalmazó Bluefish-lánc, emellett külföldön is megjelenik majd. A cég a jövőben egyre nagyobb szerepet szán a notebookforgalmazásnak, írja a Világgazdaság.