1p

A jelenlegi 16-ról az év végére 24-25-re kívánja növelni hazai üzleteinek számát a számítástechnikai eszközöket forgalmazó Bluefish-lánc, emellett külföldön is megjelenik majd. A cég a jövőben egyre nagyobb szerepet szán a notebookforgalmazásnak, írja a Világgazdaság.



A 2001-ben alapított, franchise-rendszerben terjeszkedő Bluefish Computers Kft. tavaly év végén 16 boltból állt, bevétele megközelítette a hárommilliárd forintot. 2004 májusától üzemel a cég új szervizközpontja is. A cég a hazai üzletek számának ugrásszerű növelése mellett külföldi terjeszkedést is tervbe vett, a célpont Szlovákia.

A kínálatot elsősosorban a hordozható személyi számítógépek terén kívánják bővíteni, tavaly ugyanis 45 százalékkal nőtt hazánkban az eladott noteszgépek száma. A drasztikusan csökkenő árak, a hipermarketek választékának megjelenése hatására az itthoni teljes PC-piac közel húsz százalékkal nőtt. A legtöbb készüléket az IBM, a Dell, a HP, a Fujitsu-Siemens és az Albacomp adta el, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!