A fejlesztés keretében a cég többek között egy új, 75 méter hosszú, teljesen automatizált gyártósort vásárol. A programot a jövő év közepéig valósítja meg a vállalat, s ennek is köszönhetően 2006-ban a társaságnál mintegy 60 millió alumíniumpalackot gyártanak majd.
Bierer János ügyvezető igazgató elmondta, olyan gyártósort telepítenek, amely jelentősen javítja versenyképességüket. A szennai székhelyű cégnél ezzel párhuzamosan létszámbővítésre is szükség lesz. A több mint 200 dolgozót foglalkoztató, termékeinek 90 százalékát külföldön értékesítő vállalat a fejlesztéssel várhatóan megduplázza árbevételét.
Bierer közölte, a fejlesztés után a keleti piacok felé is nyitni szeretnének. A társaság legnagyobb vevője jelenleg a német Wella, míg itthon a legtöbb terméket egykori anyavállalatuknak, a Caolának értékesítik.