2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Heineken sörgyártó megerősítette, újraszervezi a márkaportfoliója összetételét Európában, ennek keretében néhány brandjét pedig megszünteti. A holland cégcsoport jelenleg több mint 80 márkával van jelent az európai piacon.

A Heineken sörgyártó megerősítette azt a hírt, mely szerint újraszervezi a márkaportfoliója összetételét Európában, ennek keretében néhány brandjét pedig megszünteti. A holland cégcsoport jelenleg több mint 80 márkával van jelen az európai piacon.

[ajanlo=90][igazitas=left/] A Heineken elnök-vezérigazgatója, Thony Ruys a Media & Marketing Europe-nak elmondta, a márkák számának csökkentését a fogyasztás visszaesése indokolja. A forgalomra pedig a szupermarketek saját márkái, valamint a diszkontok nem márkázott termékei által támasztott konkurencia volt kedvezőtlen hatással.

A Heineken nem az első fogyasztási cikk gyártó, amely hasonló lépésre kényszerül: az Unilever korábban kétharmadával csökkentette márkái számát világszerte. A kevés megmaradt brandre koncentrálva a Heineken nagyobb összegeket tud elkülöníteni a média- és marketingköltésekre.

A holland sörgyártóra második legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban is nagy nyomás nehezedik. Piaci részesedése növelése érdekében John Travoltát és Brad Pittet szerződtette legújabb kampánya arcaiként.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!