1p

A magyar utazók 62,4 százalékát befolyásolja döntésében a gazdasági válság, amely miatt kevesebbet költenek utazásra 2009-ben - mondta Róna Iván, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) vezérigazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A vezérigazgató az MT Zrt. legfrissebb, 2008 decemberében készített kutatásának eredményeit ismertetve elmondta, hogy a megkérdezett háztartások 31,9 százalékát biztosan, 30,5 százalékát pedig valószínűleg befolyásolja a válság, amikor utazásaikról döntenek.

A Magyar Turizmus Zrt. 2009-ben az utazási szokásokban történő változásnak megfelelően a közeli küldőpiacokra fókuszál, és forgalomélénkítő kampányt indít a közeli országokban, valamint stratégiájukban nagyobb szerepet kap a belföldi turizmus élénkítése - mondta Róna Iván.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!