1p

A magyar utazók 62,4 százalékát befolyásolja döntésében a gazdasági válság, amely miatt kevesebbet költenek utazásra 2009-ben - mondta Róna Iván, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) vezérigazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A vezérigazgató az MT Zrt. legfrissebb, 2008 decemberében készített kutatásának eredményeit ismertetve elmondta, hogy a megkérdezett háztartások 31,9 százalékát biztosan, 30,5 százalékát pedig valószínűleg befolyásolja a válság, amikor utazásaikról döntenek.

A Magyar Turizmus Zrt. 2009-ben az utazási szokásokban történő változásnak megfelelően a közeli küldőpiacokra fókuszál, és forgalomélénkítő kampányt indít a közeli országokban, valamint stratégiájukban nagyobb szerepet kap a belföldi turizmus élénkítése - mondta Róna Iván.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!