Óriási a kereslet az ezer forint alatti DVD-k iránt, a hiper- és szupermarketek dugig vannak kifutott, akciós árú filmekkel. A karácsonyi slágerajándéknak számító DVD-lejátszók jelentős keresletnövekedést okoztak, a Tesco DVD-forgalmának fele ezekből származik. A legkedvezőbb ajánlatokat a kisebb, független forgalmazók kínálják.
[ajanlo=90][igazitas=left/] A piac több mint felét lefedő nagy forgalmazók, az InterCom és a Warner Home Video Magyarország viszont nem szállnak be az árversenybe. Előbbi úgy véli, versenyhátrányba kerülnek a független piaci szereplők által támogatott akciók miatt. Sőt, a cég szerint ezek megtévesztik a fogyasztókat, hiszen B és C kategóriás, kifutott filmeket kínálnak a színvonalas újak kárára, derül ki a Világgazdaság cikkéből.
Kifogásolják a Tesco DVD-akcióját a nagy hazai forgalmazók
Dömpingáron kínálják a filmes DVD-ket a hazai hiper- és szupermarketek. A két legnagyobb forgalmazó nem nézi jó szemmel a túlzott akciókat, írja a Világgazdaság.