1p

Dömpingáron kínálják a filmes DVD-ket a hazai hiper- és szupermarketek. A két legnagyobb forgalmazó nem nézi jó szemmel a túlzott akciókat, írja a Világgazdaság.

Óriási a kereslet az ezer forint alatti DVD-k iránt, a hiper- és szupermarketek dugig vannak kifutott, akciós árú filmekkel. A karácsonyi slágerajándéknak számító DVD-lejátszók jelentős keresletnövekedést okoztak, a Tesco DVD-forgalmának fele ezekből származik. A legkedvezőbb ajánlatokat a kisebb, független forgalmazók kínálják.

[ajanlo=90][igazitas=left/] A piac több mint felét lefedő nagy forgalmazók, az InterCom és a Warner Home Video Magyarország viszont nem szállnak be az árversenybe. Előbbi úgy véli, versenyhátrányba kerülnek a független piaci szereplők által támogatott akciók miatt. Sőt, a cég szerint ezek megtévesztik a fogyasztókat, hiszen B és C kategóriás, kifutott filmeket kínálnak a színvonalas újak kárára, derül ki a Világgazdaság cikkéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!