A fogyasztóvédelem és a reklámszabályozás területén 2008 szeptemberétől jelentős átrendeződés történt. Új jogszabály jött létre a fogyasztók elleni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról, újragondolták az 1997-es reklámtörvényt, módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, illetve több speciális és ágazati szabály - mint a pénzpiaci szféra reklámjai, a gyógyszerreklám, az internetes reklámozás, a hírközlési szektor stb. - is változott. 2009 szeptemberében, a jogi szabályozást követve, a magyar reklámpiaci önszabályozás általános forrása, a Magyar Reklámetikai Kódex is megújult.
A reklámtörvény egyes, a direkt marketing célú adatkezelésekre vonatkozó szabályait bár már 2009. június 1-től kell, hogy alkalmazzuk, ám a gyakorlat még mindig számos kérdést vet fel a mindennapok során.
A 2010. december 7-én (kedd), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő, „Fókuszban a fogyasztóvédelem és a reklámjog” című Menedzsment Fórum konferencia megmutatja a fogyasztóvédelem- és a reklámszabályozás összefüggéseit, és ezáltal nyújt eligazítást a piac szereplőinek és a jogász szakembereknek.
A tartalomból:
- Reklám- és fogyasztóvédelem – A kereskedelmi kommunikáció szabályozási rendszere az Unióban és Magyarországon
- Nemzetközi szabályozási és gyakorlati trendek
- Piaci szabályozók – szabályozott piacok; a "reklám helye” az átrendeződött szabályozás után
- A direkt marketing és gyakorlati alkalmazása
A rendezvényen a Menedzsment Fórum olvasói részére 10% kedvezményt biztosítunk, december 1-ig történő regisztráció esetén. Eseményünk ismertetőjéről, a tervezett programról a következő oldalon tájékozódhat: //konferenciak.mfor.hu/51.html