2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az állatvédő szervezetek tiltakozása nyomán a Kraft élelmiszeripari konszern kivonta a forgalomból a "Road Kill" nevű gumicukrát. Az édesség állatfiguráit ugyanis olyanra formázták, mintha keresztülment volna rajtuk egy kamion.

A Kraft leányvállalata, a Trolli által már 2004 nyarán piacra dobott, "Road Kill" nevű termék meglehetősen morbid ötlettel rukkolt elő, amikor kilapított kígyókat, mókusokat és megtépázott csirkéket formázó gumicukorkákkal lepte meg a gyerekeket. A cég a hitelesség kedvéért még a keréknyomot is beleformázta "a szerencsétlenül járt" gumiállatokba, írja a Spiegel Online.

A termékre nemrég felfigyelt a Prevention of Cruelty to Animals nevű állatvédő szervezet, amely nyilvánosan is kifogást emelt az édesség ellen. A problémás figurák korántsem mutatnak jó példát a gyerekek számára, sőt, egyenesen hozzájárulnak elvadulásukhoz, mondta Matthew Stanton, a szervezet szóvivője.

A tiltakozás végül egy hete arra ösztönözte a Trolli menedzsmentjét, hogy visszavonja a cukorkát. "Rájöttünk, hogy a termék félreérthető, és ezt tiszteletben tartva hoztuk meg döntésünket" - áll a cég közleményében.

Mint ismert, a Kraft korábban azzal került az érdeklődés középpontjába, hogy bejelentette: a jövőben nem reklámozza egészségtelen termékeit gyerekeknek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!