2p

Az állatvédő szervezetek tiltakozása nyomán a Kraft élelmiszeripari konszern kivonta a forgalomból a "Road Kill" nevű gumicukrát. Az édesség állatfiguráit ugyanis olyanra formázták, mintha keresztülment volna rajtuk egy kamion.

A Kraft leányvállalata, a Trolli által már 2004 nyarán piacra dobott, "Road Kill" nevű termék meglehetősen morbid ötlettel rukkolt elő, amikor kilapított kígyókat, mókusokat és megtépázott csirkéket formázó gumicukorkákkal lepte meg a gyerekeket. A cég a hitelesség kedvéért még a keréknyomot is beleformázta "a szerencsétlenül járt" gumiállatokba, írja a Spiegel Online.

A termékre nemrég felfigyelt a Prevention of Cruelty to Animals nevű állatvédő szervezet, amely nyilvánosan is kifogást emelt az édesség ellen. A problémás figurák korántsem mutatnak jó példát a gyerekek számára, sőt, egyenesen hozzájárulnak elvadulásukhoz, mondta Matthew Stanton, a szervezet szóvivője.

A tiltakozás végül egy hete arra ösztönözte a Trolli menedzsmentjét, hogy visszavonja a cukorkát. "Rájöttünk, hogy a termék félreérthető, és ezt tiszteletben tartva hoztuk meg döntésünket" - áll a cég közleményében.

Mint ismert, a Kraft korábban azzal került az érdeklődés középpontjába, hogy bejelentette: a jövőben nem reklámozza egészségtelen termékeit gyerekeknek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!