Kató Lenke az elmúlt két hónapban PR menedzserként, a Schmitt Pál fővédnökségét élvező Nagy Idők Focija nevű eseményen dolgozott együtt a reklámügynökséggel, amelynek teljes kommunikációját továbbá a rendezvényszervezési feladatokat is az IJC látta el. A Nagyváradi Atlétikai Club centenáriumára szervezett gálamérkőzés rendkívül sikeres projektnek bizonyult, így ezt követően a felek a további közös munka mellett döntöttek.
Kató Lenke pályafutását a Magyar Reklámszövetségnél kezdte, mint kommunikációs menedzser, majd a Magyar Fogyasztó Platform kommunikációs- és programmenedzsere, illetve a Magyar Fogyasztó szaklap főszerkesztője lett.
Az IJ. Communication reklámügynökség 2009 őszén alakult. A vállalatnál fontosnak tartják, hogy azok a kis- és középvállalkozások, amelyek mindeddig nem használták a marketingkommunikáció eszközeit, felismerjék ezek jelentőségét, és ne csak a nagyok kiváltságának tekintsék.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.