1p

Új típusú reklámkampánnyal próbál munkatársakat toborozni az egyik legnagyobb német diszkontlánc. A Lidl nem csupán a világhálón keresztül csábítja a munkavállalókat, hanem - története során először - a televízióban is sugároz HR-es reklámszpotokat.

Szakértők szerint a mostani kampány az imázsjavítás fontos része, amely során a cég a "fiatalokat kiképző központ" szerepében kíván tetszelegni. A hatás érdekében a társaság - története során először - a tévében is megjelenik hirdetéseivel, s ez újabb kihívások elé állíthatja a televíziótól eddig szintén tartózkodó Aldit.

Reklámbüdzsé tekintetében egyébként a Lidl már megelőzte legnagyobb németországi vetélytársát: míg a Magyarországon is jelen lévő lánc 334 millió eurót költött hirdetésekre 2004-ben, addig az Aldi "csupán" 245 milliót.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!