Szakértők szerint a mostani kampány az imázsjavítás fontos része, amely során a cég a "fiatalokat kiképző központ" szerepében kíván tetszelegni. A hatás érdekében a társaság - története során először - a tévében is megjelenik hirdetéseivel, s ez újabb kihívások elé állíthatja a televíziótól eddig szintén tartózkodó Aldit.
Reklámbüdzsé tekintetében egyébként a Lidl már megelőzte legnagyobb németországi vetélytársát: míg a Magyarországon is jelen lévő lánc 334 millió eurót költött hirdetésekre 2004-ben, addig az Aldi "csupán" 245 milliót.
Menedzsment Fórum
Korbács helyett karriert ígér a Lidl
Új típusú reklámkampánnyal próbál munkatársakat toborozni az egyik legnagyobb német diszkontlánc. A Lidl nem csupán a világhálón keresztül csábítja a munkavállalókat, hanem - története során először - a televízióban is sugároz HR-es reklámszpotokat.