1p

A Szeptemberben futó 4Ász kampány sikerességén felbuzdulva, a Renault meghosszabbította az akciót, Karácsonyi ráadás néven. A kommunikáció TV-ben, rádióban és sajtóban történik, szervezője a Publicis.

Az akcióban részt vesz minden Renault modell, de a sajtó és rádió kreatívokban csak a Cliót, Thaliát, Lagunát és Mégane-t jelenítjük meg, a TV spotban pedig a Scénicről beszélünk. A TV spothoz a nemzetközi Wunderbaum-os filmet adaptáltuk, a rádiókampányhoz 4 különböző 20 mp-es spotot készítettünk. A sajtó hirdetések napilapokban jelennek meg, 4 különféle formában.

A médiateendőket a Carat Hungary Kft. látja el. A Danonino karácsonyi promóciójának megtervezését és lebonyolítását idén a Publicis Reklámügynökség nyerte el. A promóció lényege, egy karácsonyi meglepetés, - a november-decemberi időszakban Danoninot ábrázoló színes ablakmatricákat csomagolnak minden termékhez. A kampány szlogene: Díszítsd fel Te is a szobád Danoninoval! Az animációs TV spotot november 20-tól sugározzák a csatornák, a bolti anyagok ezzel párhuzamosan kerülnek kihelyezésre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!