Az akcióban részt vesz minden Renault modell, de a sajtó és rádió kreatívokban csak a Cliót, Thaliát, Lagunát és Mégane-t jelenítjük meg, a TV spotban pedig a Scénicről beszélünk. A TV spothoz a nemzetközi Wunderbaum-os filmet adaptáltuk, a rádiókampányhoz 4 különböző 20 mp-es spotot készítettünk. A sajtó hirdetések napilapokban jelennek meg, 4 különféle formában.
A médiateendőket a Carat Hungary Kft. látja el. A Danonino karácsonyi promóciójának megtervezését és lebonyolítását idén a Publicis Reklámügynökség nyerte el. A promóció lényege, egy karácsonyi meglepetés, - a november-decemberi időszakban Danoninot ábrázoló színes ablakmatricákat csomagolnak minden termékhez. A kampány szlogene: Díszítsd fel Te is a szobád Danoninoval! Az animációs TV spotot november 20-tól sugározzák a csatornák, a bolti anyagok ezzel párhuzamosan kerülnek kihelyezésre.
Közös Danon-Renault promóció
A Szeptemberben futó 4Ász kampány sikerességén felbuzdulva, a Renault meghosszabbította az akciót, Karácsonyi ráadás néven. A kommunikáció TV-ben, rádióban és sajtóban történik, szervezője a Publicis.