2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A WPP csoport egyesíteni készül a közterületi reklámra szakosodott Portland Outdoor Ltd. nevű cégét a Poster Publicity csoporttal. A fúzióval az ügynökségi hálózat egy új, globális közterületi médiatervező- és vásárló egységet hozna létre, adta hírül a PRNewswire.

A WPP csoport egyesíteni készül a közterületi reklámra szakosodott Portland Outdoor Ltd. nevű cégét a Poster Publicity csoporttal. A fúzióval az ügynökségi hálózat egy új, globális közterületi médiatervező- és vásárló egységet hozna létre, adta hírül a PRNewswire.

A közterületi megbízások üzletága az egyesülés után a GroupM-től az egyelőre ismeretlen nevű új szervezethez kerül át. Így a világ egyik vezető, közterületi reklámra szakosodott hálózata jön létre, amely 35 országban – többek között Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban – tevékenykedik majd, több mint 300 szakemberrel.

Mind a Portland, mind a Poster Publicity évi tízmillió font (körülbelül 14,5 millió euró) körüli bevétellel rendelkezett a 2003-as évben. Előbbi éves forgalma megközelített a 150 millió, utóbbié pedig a 200 millió fontot (mai árfolyamon 216, illetve 288 millió euró). A WPP stratégiai befektetéseivel a feljövőben lévő hirdetési szektorokat célozza meg, mint amilyen jelenleg a köztéri szegmens.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!