A WPP csoport egyesíteni készül a közterületi reklámra szakosodott Portland Outdoor Ltd. nevű cégét a Poster Publicity csoporttal. A fúzióval az ügynökségi hálózat egy új, globális közterületi médiatervező- és vásárló egységet hozna létre, adta hírül a PRNewswire.
A közterületi megbízások üzletága az egyesülés után a GroupM-től az egyelőre ismeretlen nevű új szervezethez kerül át. Így a világ egyik vezető, közterületi reklámra szakosodott hálózata jön létre, amely 35 országban – többek között Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban – tevékenykedik majd, több mint 300 szakemberrel.
Mind a Portland, mind a Poster Publicity évi tízmillió font (körülbelül 14,5 millió euró) körüli bevétellel rendelkezett a 2003-as évben. Előbbi éves forgalma megközelített a 150 millió, utóbbié pedig a 200 millió fontot (mai árfolyamon 216, illetve 288 millió euró). A WPP stratégiai befektetéseivel a feljövőben lévő hirdetési szektorokat célozza meg, mint amilyen jelenleg a köztéri szegmens.
Menedzsment Fórum
Közterületi reklámban erősít a WPP
A WPP csoport egyesíteni készül a közterületi reklámra szakosodott Portland Outdoor Ltd. nevű cégét a Poster Publicity csoporttal. A fúzióval az ügynökségi hálózat egy új, globális közterületi médiatervező- és vásárló egységet hozna létre, adta hírül a PRNewswire.