2p

A WPP csoport egyesíteni készül a közterületi reklámra szakosodott Portland Outdoor Ltd. nevű cégét a Poster Publicity csoporttal. A fúzióval az ügynökségi hálózat egy új, globális közterületi médiatervező- és vásárló egységet hozna létre, adta hírül a PRNewswire.

A WPP csoport egyesíteni készül a közterületi reklámra szakosodott Portland Outdoor Ltd. nevű cégét a Poster Publicity csoporttal. A fúzióval az ügynökségi hálózat egy új, globális közterületi médiatervező- és vásárló egységet hozna létre, adta hírül a PRNewswire.

A közterületi megbízások üzletága az egyesülés után a GroupM-től az egyelőre ismeretlen nevű új szervezethez kerül át. Így a világ egyik vezető, közterületi reklámra szakosodott hálózata jön létre, amely 35 országban – többek között Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban – tevékenykedik majd, több mint 300 szakemberrel.

Mind a Portland, mind a Poster Publicity évi tízmillió font (körülbelül 14,5 millió euró) körüli bevétellel rendelkezett a 2003-as évben. Előbbi éves forgalma megközelített a 150 millió, utóbbié pedig a 200 millió fontot (mai árfolyamon 216, illetve 288 millió euró). A WPP stratégiai befektetéseivel a feljövőben lévő hirdetési szektorokat célozza meg, mint amilyen jelenleg a köztéri szegmens.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!