1p

Franchise-ként működik tovább januártól a CBA. Az évi 2,5 milliárd euró forgalmú cég külföldön is az itthon ismert logóval működne - írta a Világgazdaság.

Január elsejétől franchise-ként folytatja a munkát a magyar CBA hálózat, s a jövőben a rendszert külföldi partnervállalataira is szeretné kiterjeszteni - mondta el Neubauer Katalin, a cég kereskedelmi vezérigazgatója. A társaság külföldi partnereinek száma a csehek csatlakozásával kilencre emelkedett, így a CBA-partnerek összesen 4500 boltot működtetnek, együttes éves forgalmuk pedig 2,5 milliárd euró.

A magyar hálózat logója alatt ugyan egyelőre csak a szlovákiai, romániai és horvátországi üzletek dolgoznak, de a franchise-tervben az szerepel, hogy a többi ország egységeire is felkerülnek a CBA színek.

A lánc arra törekszik, hogy a "CBA országok" között megindulhasson az élelmiszer-cserekereskedelem, azonban ez a távolság és az unión kívüli státus miatt nehézkes. A cég jelenleg hazánkban több mint ezer üzletet üzemeltet, melyek túlnyomó része kis- és középméretű szupermarket, de több ezer négyzetméternél nagyobb alapterületű bolt is üzemel.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!