A Kft. 2005 elején indította el a LORA (Logistic Research Analysis) projektet, amelynek célja a hazai logisztikai piac komplex, rendszeres és szisztematikus elemzése, figyelemmel a nemzetközi trendek alakulására. Célja az volt, hogy összegyűjtse a vállalati stratégia kialakításához nélkülözhetetlen információkat, és ezek értékelésével segítse a vállalkozások munkáját. A szolgáltatást igénybe vevők számára áttekintést adott a piaci jellemzőkről.
A futárpiac növekedése a 90-es évek után 2004-re lelassult. A direkt fuvar több száz szereplős piaca, amely során a feladótól azonnal, személyes kísérettel juttatják el küldeményeket, raktározás és szortírozás nélkül, 2004-ben mintegy 1,7-1,9 milliárd forintos volt. A 2003. évihez képest ez 8-10 százalékos növekedést jelent, ami a megelőző időszakhoz képest némi lassulást jelent. Jelentősnek mindössze 15-20 cég mondható, de ezek sem bírnak komoly piaci részesedéssel.
Az ár/minőség elemzés során kiderült, hogy a legnagyobb részesedésű szereplők dolgoznak a legmagasabb árakkal, de egyúttal ezek biztosítják a legmagasabb minőséget. A próbavásárlások során a felmérők a 12 legjelentősebb céget tesztelték, akiknek ugyanazokkal a problémákkal kellett szembenézniük: pontatlan címezés, sérülékeny csomag, a címzett saját kezébe történő kézbesítés, fix időre történt rendelés. A tanulmány rámutat hogy "az ügyfelek szempontjából a szolgáltatók között érezhető különbségeket nem a futárok gyorsasága, hanem a kényelmi szolgáltatások száma és színvonala, valamint a cégek munkatársainak viselkedése és szakmai hozzáértése adja" - írja a Világgazdaság.