Miközben Amerikában virágzik az online értékesítés, a Martha Strewart Omnimedia felhagy a netáruház üzemeltetésével. A cég kiárusítja készleteit, és csak virágküldő szolgáltatása működik tovább a 15 milliárd dolláros netáruház-piacon.
A főleg lakberendezési cikkeket és háztartási eszközöket forgalmazó marthastewart.com végkiárusítást tart, adta hírül a CNN. Martha Stewart internetes áruháza 70 százalékig terjedő árendegménnyel igyekszik szabadulni a maradék 600 féle árucikktől.
[ajanlo=90][igazitas=left/]A jelenleg börtönbüntetését töltő üzletasszony és életmód-guru jórészt az interneten és katalógusból rendelhető termékeknek köszönheti vagyonát. A Martha Stewart Omnimedia értékesítései viszont majdnem félmillió dollárral csökkentek az elmúlt egy év folyamán, míg vesztesége meghaladta a 2,7 millió dollárt. A cég már a harmadik negyedév végén bejelentette, hogy az év végén jön ki az utolsó új árukatalógussal.
A cég a virágértékesítést tovább folytatja az interneten, de a Martha Stewart-termékeket februártól már csak a Kmart áruházakban lehet megvásárolni, vagy a hipermarketlánc weboldalán megrendelni.
Az elemzések szerint a netáruházak forgalma robbanásszerűen növekedett az ünnepi szezonban. Tízből kilenc online kiskereskedő számolt be forgalomnövekedésről, és minden ötödik egyenesen megduplázta bevételeit a tavalyi évhez képest. A ComScore Networks elemzése szerint az internetes eladások majdnem 30 százalékkal nőttek 2004-ben, így az online piac értéke elérheti a 15,5 milliárd dollárt.
Menedzsment Fórum
Lehúzza a rolót Martha Stewart netes áruháza
Miközben Amerikában virágzik az online értékesítés, a Martha Strewart Omnimedia felhagy a netáruház üzemeltetésével. A cég kiárusítja készleteit, és csak virágküldő szolgáltatása működik tovább a 15 milliárd dolláros netáruház-piacon.