Az, hogy a Delhaize hazai cégcsoportján belül három különböző üzlettípust képviselő cég van számos hátrányt és előnyt jelent. Hátránya, hogy nehéz egységesíteni a működést. A magyar piacon azonban elég ritka az a cégcsoport, ahol egyszerre működik a hipermarket kategóriában, a fogyasztóközeli szupermarket kategóriában és a diszkont kategóriában tevékenykedő kereskedelmi vállalat. Ugyanez adja az előnyünket is, hiszen az összes konkurensünk általában egyféle üzletkategóriában szerepel. A piaci koncentráció azonban egyre inkább afelé mutat, hogy több piacon kell ott lenniük a kereskedőcégeknek is. A piaci koncentráció elkezdődött. a jelenlegi hipermarketpiac szereplőit a szuperkategória felé terelik egyre korlátozottabb lehetőségeik - véli a szakember.
Logisztika nélkül nem működik a kereskedelem
A Csemege-Match Rt. tovább kívánja centralizálni logisztikai folyamatait, így a céghez tartozó üzletekben forgalmazott élelmiszertermékek 90 százalékát kezelné tervei szerint 2003 végéig vecsési központi raktárbázisán keresztül.