1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az egyik kisszériás luxusbrandjét, a Baldessarinit feladja a német Hugo Boss, jelentette be a társaság kedden.

A több márkát ápoló cég 1993-ban alkotta meg a három kategóriából álló márkakoncepcióját. Ennek jegyében a Hugo, a Boss és a Baldessarini brandek három különálló, de egymást kiegészítő almárkát jelöltek. Ezen belül a Baldessarini a luxusban is a felső kategóriát jelentette, a cég hivatalos verziója szerint ez a tökéletes eleganciát testesíti meg. Baldessarini első divatkollekcióját 1993-ban jelentette meg, az első Baldessarini illat megszületése pedig 2002-re datálódik.

A márka forgalmazása tavaly 17 millió euró bevételt hozott, amely elmarad a Hugo Boss terveitől. A társaság nem azonnal szünteti meg a brandet, a cég közleménye szerint a Baldessarini marketing tevékenységét előreláthatólag az év végén a 2007-es tavaszi-nyári kollekció leszállítása után hagyják abba.

A Hugo Boss elit terméke ezt követően a Boss Selection lesz, amely esetében ugyanakkor a következő három évben a forgalom megduplázódását várják.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!