A Kaiser's üzletlánc kísérletképp mától egy héten át értékesít 35 magyar terméket (például békési szilvapálinkát és Williams körtepálinkát) a Berlinben és környékén működő 12 üzletében, írja a Világgazdaság.
Amíg nyolc boltban kiemelt helyen reklámozzák az árukat Ungarn bittet zu Tisch (Magyarország asztalhoz hív) szlogennel, addig negyven további helyszínen kóstoltatják is a magyar ízeket.
Kovács Barnabás, az áruházi bemutatkozásokat szervező Agrármarketing Centrum igazgatója további előrelépést vár a jelenleg futó, élelmiszer-termelők legnagyobb kelet-nyugati vásárának számító Grüne Woche-tól (Zöld Hét), melynek keretében a németországi élelmiszer-kereskedők és különböző országok termelői, köztük tizenkét magyar cég képviselői szervezetten ismerhetik meg a piaci lehetőségeket, derül ki a Világgazdaság cikkéből.
Magyar termék a Kaisers német polcain
A Kaisers üzletlánc kísérletképp mától egy héten át értékesít 35 magyar terméket terméket (például békési szilvapálinkát és Williams körtepálinkát) a Berlinben és környékén működő 12 üzletében, írja a Világgazdaság.