A szponzorkeresést Malcolm Glazer fia, az Bryan Glazer felügyeli, aki a Tampa Bay Buccaneers amerikai focicsapat image-ét is nadrágba rázta. A Vodafone kilépése nem rázta meg a vezetést, többek között azért sem, mert a Vodafone alig ismert az Egyesült Államokban, jelenleg olyan szponzort keresnek a csapat számára, amelyik globálisan ismert és segítségével jobban ki lehet használni a focis kapcsolatot.
A már említett márkák mellet olyan egyéb hirdetők neve is felmerült, mint a Google vagy a Levi Strauss. A 36 milliárd fontra becsült üzlet felbontását a felek a múlt hét közepén jelentették be közösen.
Mint arról az mfor.hu is beszámolt, a közösen tett bejelentés kitért rá, hogy a csapat vezetése úgy gondolja: a mezen található hirdetések piaca az elmúlt években jelentősen megugrott. A Vodafone pedig a csapattal ápolt jó kapcsolatát és szponzorációját, más, új területeken vezeti tovább. A közös megegyezésnek tűnő váltást követően mindkét fél együttműködésük további ápolását bizonygatja.
Kapcsolódó anyagok:
Eltűnik a Vodafone logó a manchesteri mezekről
Milliárdokat kaszálhat a MU legyőzésével a DVSC