2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Olyan nagyvállalatok neve merült fel a Manchester United mezének szponzorálására a múlt héten kilépő Vodafone helyére, mint például a Coca-Cola, a Yahoo vagy az IBM.

A szponzorkeresést Malcolm Glazer fia, az Bryan Glazer felügyeli, aki a Tampa Bay Buccaneers amerikai focicsapat image-ét is nadrágba rázta. A Vodafone kilépése nem rázta meg a vezetést, többek között azért sem, mert a Vodafone alig ismert az Egyesült Államokban, jelenleg olyan szponzort keresnek a csapat számára, amelyik globálisan ismert és segítségével jobban ki lehet használni a focis kapcsolatot.

A már említett márkák mellet olyan egyéb hirdetők neve is felmerült, mint a Google vagy a Levi Strauss. A 36 milliárd fontra becsült üzlet felbontását a felek a múlt hét közepén jelentették be közösen.

Mint arról az mfor.hu is beszámolt, a közösen tett bejelentés kitért rá, hogy a csapat vezetése úgy gondolja: a mezen található hirdetések piaca az elmúlt években jelentősen megugrott. A Vodafone pedig a csapattal ápolt jó kapcsolatát és szponzorációját, más, új területeken vezeti tovább. A közös megegyezésnek tűnő váltást követően mindkét fél együttműködésük további ápolását bizonygatja.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Eltűnik a Vodafone logó a manchesteri mezekről
Milliárdokat kaszálhat a MU legyőzésével a DVSC

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!