A kampány során az újonnan regisztrált felhasználók száma 67 százalékkal nőtt a megelőző időszakhoz képest, így naponta 1500 új felhasználó lett tagja a Vatera felhasználói körének. Ezen időszak alatt a napi licitek száma 14 százalékkal, míg a napi átmenő forgalom 15 százalékkal emelkedett. Napi átlagban 54 millió Ft értékben cseréltek az áruk gazdát a piactéren. A kampány következtében a napi eladott termékek száma is 14 százalékkal nőtt. Az eladók is érzékelték a megnövekedett keresletet, hisz a naponta feltöltött új termékek száma is 15 százalékkal lett magasabb.
A piacteret hirdető ATL-kampány központi figurája, Vera, igazi közönség-kedvenc lett a bő egy hónap alatt. A számos online felületen kommunikáló fiktív karakter és a közönség között folyamatos párbeszéd zajlott, valódi kapcsolat alakult ki. Vera önálló Twitter, Facebook és IWIW oldalán hirdette az akciót, tájékoztatta az érdeklődőket a részletekről, válaszolt a felmerülő kérdésekre. A hölgy további sorsára sokan voltak kíváncsiak, a kampány természetesen nem marad befejezetlenül. A tévében már nem sugárzott utolsó epizódot a YouTube-on nézhetik meg a Vaterázók.
Menedzsment Fórum