2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon még relatív keveset költenek reklámra a légitársaságok, s a folyóiratokat és a napilapokat részesítik előnyben. A fapadosok a reklámkiadások tekintetében csaknem behozták a hagyományos légitársaságokat, írja a Napi Gazdaság.

Magyarországon még relatív keveset költenek reklámra a légitársaságok, és kampányaik során a folyóiratokat és a napilapokat részesítik előnyben. A fapadosok a reklámkiadások tekintetében csaknem behozták a hagyományos légitársaságokat, írja a Napi Gazdaság.

[ajanlo=95][igazitas=left/]A Mediagnózis adatai szerint a Magyarországon is érdekelt légitársaságok tavaly - az internetes felületeket nem számítva - listaáron 1,3 milliárd forintot költöttek reklámra, míg például egy mobiltársaság egyedül ennek többszörösét adja ki erre a célra.

A rangsort a Malév vezeti, majd három fapados (SkyEurope, WizzAir, EasyJet) következik, az ötödik helyen a British Airways található. Míg a hagyományos cégek összesen 720 millió forintot fordítottak hirdetésre, addig a diszkont-légitársaságok csaknem 600 milliót.

A cégek leginkább a folyóiratokat és a napilapokat preferálták, de jelentős szerep jutott a a televízióknak és a rádióknak is. A társaságok havi reklámköltésének változását az akciók határozzák meg, írja elemzésében a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!