Magyarországon még relatív keveset költenek reklámra a légitársaságok, és kampányaik során a folyóiratokat és a napilapokat részesítik előnyben. A fapadosok a reklámkiadások tekintetében csaknem behozták a hagyományos légitársaságokat, írja a Napi Gazdaság.
[ajanlo=95][igazitas=left/]A Mediagnózis adatai szerint a Magyarországon is érdekelt légitársaságok tavaly - az internetes felületeket nem számítva - listaáron 1,3 milliárd forintot költöttek reklámra, míg például egy mobiltársaság egyedül ennek többszörösét adja ki erre a célra.
A rangsort a Malév vezeti, majd három fapados (SkyEurope, WizzAir, EasyJet) következik, az ötödik helyen a British Airways található. Míg a hagyományos cégek összesen 720 millió forintot fordítottak hirdetésre, addig a diszkont-légitársaságok csaknem 600 milliót.
A cégek leginkább a folyóiratokat és a napilapokat preferálták, de jelentős szerep jutott a a televízióknak és a rádióknak is. A társaságok havi reklámköltésének változását az akciók határozzák meg, írja elemzésében a Napi Gazdaság.
Már reklámban is szorongatják a Malévot a fapadosok
Magyarországon még relatív keveset költenek reklámra a légitársaságok, s a folyóiratokat és a napilapokat részesítik előnyben. A fapadosok a reklámkiadások tekintetében csaknem behozták a hagyományos légitársaságokat, írja a Napi Gazdaság.