Bár csak idén szeptemberben nyitja meg kapuit Hong Kong-ban a Disney új vidámparkja, a három hete üzemelő telefonos regisztrációs rendszeren keresztül máris 10 ezer szobafoglalás érkezett, igazolva a Disney Ázsia féle irányuló terjeszkedési stratégiáját.
Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a The Walt Disney Company vezetése a Távol-Keleten szeretné megerősíteni a szórakoztatóipari óriás pozícióit. Az Ázsia felé irányuló expanzió keretén belül indult el tavaly decemberben Indiában a Disney helyi nyelveken sugárzó tévécsatornája, míg a Disney új vidámparkja idén szeptemberben Hong Kong-ban nyitja meg kapuit.
A három hét alatt beérkező 10 ezer szobafoglalás kapcsán Bill Ernest, a Hong Kong-i Disney vezetője megjegyezte: meglepte őket a beérkező hívások magas száma. Szintén meglepetést okozott, hogy a szobák többségét helyi lakosok foglalták le, mivel a Disney vezetése előzetesen a város határain túlról érkező turisták magasabb arányára számított. "Éppen ezért a szeptember 12.-re tervezett nyitást megelőzően a Disney reklámkampányt indít az anyaországban" - mondta Bill Ernest.
A park, amely a Hong Kong-i kormány és a The Walt Disney Company közös tulajdonában van, 5000 embernek ad majd munkát, melyből 3 ezret már most árpilis 1-vel foglalkoztat. Ernest elmondása alapján a Hong Kong-i menedzsment tanult a franciaországi vidámpark hibáiból és mind a kialakítás, mind a működtetés során sokkal nagyobb figyelmet szánt a helyi igények kielégítésére. Az ázsiai szokásokat figyelembe véve a park területén számtalan olyan helyet alakítottak ki, ahol a vendégek fotókat készíthetnek, ajándéktárgyakat vásárolhatnak és hagyományos kínai ételeket fogyaszthatnak.
Máris tízezer szobafoglalás az új Disney vidámparkban
Bár csak idén szeptemberben fogja megnyitni kapuit Hong Kong-ban a Disney új vidámparkja a három hete üzemelő telefonos regisztrációs rendszeren keresztül máris 10 ezer szobafoglalás érkezett, megerősítve a Disney Ázsia féle irányuló terjeszkedési stratégiáját.