1p

A Tesco megtartotta piacvezető helyét Nagy-Britanniában a kiskereskedelmi cégek körében, ugyanakkor javított helyzetén a rivális Sainsbury. A TNS piackutató intézet szerdán közölt adatai szerint a Tesco piaci részesedése 29,2 százalékra nőtt az egy évvel korábbi 27 százalékról.

Az amerikai Wal-Mart tulajdonában lévő, második helyen álló Asda piaci részesedése 16,9 százalékra csökkent az egy hónappal korábbi 17,1 százalékról, ugyanakkor emelkedett az egy évvel ezelőtti 16,7 százalékról.

A Sainsbury piaci hányada az elmúlt 12 hétben nem változott az egy hónappal korábbihoz képest, 16 százalék maradt, egy évvel ezelőtt 16,2 százalék volt, ugyanakkor emelkedett a szeptemberi 15,3 százalékos mélyponthoz képest.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!