Szintén a vállalat tervei közt szerepel Ázsiában egy felső kategóriás kozmetikai- és parfümmárka bevezetése, amelynek első boltjait idén nyitották meg Kínában és Tajvanon. A Hutchinson a Fortress nevű, elektromos háztartási gépeket árusító, hetven üzletből álló lánccal is megjelent Kínában. Az első áruház áprilisban nyílt, és további öt újabb nyitás várható év végéig.
A másik fontos terjeszkedési célpont India, amelynek nagy jövőt szán a vállalat annak ellenére, hogy egyelőre még nincsenek jelen az országban. Az első drogériával várhatóan idén év vége felé nyit az AS Watson. A választás nem véletlen: Kína és India piacán összesen 2,4 milliárd potenciális vásárló él – indokolja Wade a társaság döntését.
Menedzsment Fórum
Még több felvásárlásra készül a Hutchinson
A hongkongi Hutchison Whampoa kiskereskedelmi részlege, az AS Watson, amely nemrégiben megvásárolta a francia Marionnaud parfüméria-hálózatot, bejelentette, idén további 500 millió euró értékű felvásárlást tervez.