[ajanlo=1314][igazitas=right/]Az adatok tanulsága szerint az ABC-n vetített sorozatok ismétlésének népszerűsége 50 százalékkal esett vissza, holott annak idején a csatorna méregdrágán vásárolta meg azokat. Az Advertising Age őszi árlistája szerint a "Született feleségek" egy 30 perces epizódja átlagosan 439 499 amerikai dollárt taksált, míg az "Eltűntek" egy része 333 166 dollár volt.
Az ősz legnézettebb sorozata a rivális CBS-en futó "CSI" (azaz Crime Scene Investigation, magyarul a Viasat3 csatornán látható "A helyszínelők" néven futó népszerű bűnügyi sorozat) volt, amely 80 százalékos tetszési mutatóval büszkélkedhet.
Magyarországon szeptembertől látható az "Eltűntek", azaz a "Lost" az RTL Klub esti műsorsávjában. A sorozat itthon egyértelmű siker, péntekenként másfélmillió magyart szögez le a képernyőkhöz, ezzel a csatorna rendre nyeri is a nézettségi versenyt. Amerikában a Lost című tévésorozatot ismerték el a legjobb drámai filmnek az Emmy-díjkiosztói.
[ajanlo=1315][igazitas=left/]A Tv2-n októberben debütált az idei év amerikai televíziós sikere, a Született feleségek címen futó Desperate Housewives. A sorozat már besöpört hat Emmy-díjat és két Golden Globe-ot, ráadásul nemcsak a prémiumcsatornák előtt ülő tévéfüggőket hódította meg, hanem egész Amerikát is. A szerdán késő estére időzített epizódok sikerét tehát Magyarországon is borítékolni lehet.
Abban mindenesetre egyetértenek az amerikai és a magyar szakemberek is, hogy a tévéműsorok nézettségét a népszerűségen túl sok más tényező is befolyásolja (például, hogy éppen mit adnak abban az időben a rivális csatornákon), és azzal is számolni kell, hogy a legnézettebb sorozatok is lejárt lemezek, ha sokadszorra ismétlik őket. A hirdetők szempontjából viszont minden esetben a nézettségi adatok a meghatározóak.