A cég hagyományosan nem közöl a forgalomról abszolút számokat - mondta a cég szóvivője, Matus Eszter.
A Sodexo az üzletágak átszervezését követőn új nevet vett fel az eddigi Sodexo Pass helyett, és ezzel a többi 80 országhoz hasonlóan egységesen Sodexo Motivációs Rendszerek a cég neve. A csoport változatlanul két tevékenységi körben működik: a helyszíni szolgáltatások, korábban Sodexo Étkeztetés és Facilities menedzsment, valamint a motivációs rendszerek, ami korábban Sodexo Pass néven működött.
Megjegyzik, hogy az elmúlt egy évben a béren kívüli juttatások köre az adózási változások miatt jelentősen leszűkült, ezért a Sodexo a szolgáltatásait olyan irányba kívánja fejleszteni, hogy a munkáltatók és a munkavállalók a motivációs lehetőségek szélesebb köréből választhassanak.
A cég felmérése szerint a 100 főnél többet foglalkoztató vállalkozások 44 százaléka cafeteria rendszerben biztosítja a dolgozói számára a juttatásokat. Átlagosan évi 242 ezer forint a keret, és a legnépszerűbb a meleg étel utalvány, aminek választható maximális értéke havi 18 ezer forint.
A Sodexo Motivációs Rendszerek Magyarországnak 20 ezer ügyfele van, egymillió munkavállaló használja a Sodexo utalványokat és 70 ezer partner fogadja el ezeket.
MTI/Menedzsment Fórum