2p

Elhunyt a Pepsi kreatív guruja, Alan M. Pottasch. A szakember korábban ötven éven át dolgozott a Pepsi márkáján, nevéhez kötődik az üdítőital-gyártó cég leghíresebb szlogenje, a Pepsi Generation.

Közel 50 éven keresztül dolgozott a Pepsinél a társaság egyik legnagyobb hatású marketingszakembere, Alan M. Pottasch, aki július 27-én, 79 évesen hunyt el, számolt be az Advertising Age című szaklap.

A pályáját az ABC televíziós csatornánál kezdő, majd néhány évet a Kenyon & Eckhardt médiaügynökségnél töltő Pottasch 1957-ben csatlakozott a Pepsi csapatához, amelyhez ezt követően mindvégig hű maradt.

A kreatív szakember nevéhez fűződik az 1963-ban megalkotott Pepsi Generation jelmondat, amely hosszú évtizedeken keresztül meghatározta a brandépítés filozófiáját.

Az ő tevékenységének köszönhetően szerződtetett a társaság olyan ismert arcokat, mint Michael J. Fox vagy Michael Jackson. Eredményeit a társaság üzleti sikerei mellet, az elmúlt évtizedekben besöpört 60 jelentős szakmai elismerés - többek között Canes-i Grand Prix győzelem - is jelzi.

Alan Pottasch 1991-ben ment nyugdíjba, akkor a Pepsi globális kreatív igazgatója volt. A társaságtól azonban ezt követően sem vett búcsút, élete végéig részt vett tanácsadóként a piros-kék márka építésében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!