A heti elérés (reach) 314 000 fő, ezen belül a 66 000 főt számláló fővárosi üzleti döntéshozói körben az uniós (heti) elérés 72 százalék, amivel e célcsoportban a Gazdasági Rádió megelőzi a Kossuth-, az Info-, és a Klubrádiót.
A közönség összetétele a versenytárs rádiókhoz viszonyítva homogénebb és a hirdetők számra fontos jellemzőkkel bír. A Gazdasági Rádiónál legmagasabb a férfiak aránya (61 százalék), a fiatalok és középgenerációhoz tartozók (18-49 évesek) száma (80 százalék), valamint a diplomások aránya (66 százalék). A hallgatók 96 százaléka az aktív népességhez tartozik. A hallgatói kör további fontos jellemzője az ESOMAR ABC1 státuszúak magas aránya (73 százalék) - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből.
Három kiemelten fontos kérdésben a Gazdasági Rádió valamennyi versenytársát megelőzte. E témakörök voltak: "Legtöbb információt adja a munkámhoz", "Nem lehet felcserélni másik rádióra", "Legalkalmasabb az üzleti információk átadására".
A Gazdasági Rádió műsorstruktúrája a hallgatótáborának életritmusához és információs szükségleteihez igazodik. Célja, hogy praktikus és releváns hírekkel, aktualitásokkal szolgálja célcsoportja igényeit a gazdaságról és az üzletről, háttérelemzéseket nyújtson a gazdasági folyamatokról, üzleti aktualitásokról.
A rádió heti rendszerességgel 21 különböző tematikus műsorsorozatot sugároz, amelyek a vállalkozásoknak, kis és középvállalkozóknak, üzleti döntéshozóknak ad tanácsokat többek között az uniós és hazai pályázatok lehívásáról, pénzügyekről, adózásról, befektetési lehetőségekről, informatikai, marketing és HR aktualitásokról.