1p

A Tesco jó előre beharangozott, csak a boltokban látható tévécsatornájának jövője megkérdőjeleződött, miután nem sikerült a nagy hirdetőket átcsábítani a csatornához.

A brit cég volt az első nagy szupermarket-lánc, mely bevezette a belső tévéhálózatot 2004. májusban. A tervek szerint 300 legnagyobb boltjában lett volna fogható az adás, melyre több millió fontot költött a cég.

Azonban a hálózat kiterjesztése 100 bolt körüli számnál megállt és nem telepítettek több nagyképernyőt egy üzletbe sem. Belső források szerint a társaság az érdektelenség miatt kénytelen átstruktúrálni bevételeit. A közeljövőben a bevásárlókocsik és ablakok lesznek a hirdetéseik központjában, írja a Brandrepublic.

A Tesco Tv ötlete az eredeti elgondolás szerint a tévéhirdetések piacára tört volna be, de az értékesítéssel megbízott JCDecaux ügynökség már 2005 elején kénytelen volt 30 százalékos engedményeket adni az érdeklődés hiányában.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Újabb vidéki Tesco-áruházat nyitottak
A Tesco riválisa vesztésre áll
Zenélő szendviccsel tarol a Tesco

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!