
A brit cég volt az első nagy szupermarket-lánc, mely bevezette a belső tévéhálózatot 2004. májusban. A tervek szerint 300 legnagyobb boltjában lett volna fogható az adás, melyre több millió fontot költött a cég.
Azonban a hálózat kiterjesztése 100 bolt körüli számnál megállt és nem telepítettek több nagyképernyőt egy üzletbe sem. Belső források szerint a társaság az érdektelenség miatt kénytelen átstruktúrálni bevételeit. A közeljövőben a bevásárlókocsik és ablakok lesznek a hirdetéseik központjában, írja a Brandrepublic.
A Tesco Tv ötlete az eredeti elgondolás szerint a tévéhirdetések piacára tört volna be, de az értékesítéssel megbízott JCDecaux ügynökség már 2005 elején kénytelen volt 30 százalékos engedményeket adni az érdeklődés hiányában.
Kapcsolódó anyagok:
Újabb vidéki Tesco-áruházat nyitottak
A Tesco riválisa vesztésre áll
Zenélő szendviccsel tarol a Tesco