1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Tesco jó előre beharangozott, csak a boltokban látható tévécsatornájának jövője megkérdőjeleződött, miután nem sikerült a nagy hirdetőket átcsábítani a csatornához.

A brit cég volt az első nagy szupermarket-lánc, mely bevezette a belső tévéhálózatot 2004. májusban. A tervek szerint 300 legnagyobb boltjában lett volna fogható az adás, melyre több millió fontot költött a cég.

Azonban a hálózat kiterjesztése 100 bolt körüli számnál megállt és nem telepítettek több nagyképernyőt egy üzletbe sem. Belső források szerint a társaság az érdektelenség miatt kénytelen átstruktúrálni bevételeit. A közeljövőben a bevásárlókocsik és ablakok lesznek a hirdetéseik központjában, írja a Brandrepublic.

A Tesco Tv ötlete az eredeti elgondolás szerint a tévéhirdetések piacára tört volna be, de az értékesítéssel megbízott JCDecaux ügynökség már 2005 elején kénytelen volt 30 százalékos engedményeket adni az érdeklődés hiányában.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Újabb vidéki Tesco-áruházat nyitottak
A Tesco riválisa vesztésre áll
Zenélő szendviccsel tarol a Tesco

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!