A hálózati konnektorról feltölthető modell gyártása a tervek szerint november végén kezdődik, és várhatóan néhány héttől később már meg lehet vásárolni a márkakereskedésekben. A Voltban az elektromos erőforrást egy benzines motorral üzemelő töltőrendszer egészíti ki.
A The Wall Street Journal korábban arról írt: az új jármű megbízhatósága nem garantálható; a legfőbb gondot a lítium-ion akkumulátorok jelentik, az ilyen telepek felforrósodása miatt a közelmúltban sok táskaszámítógépet is vissza kellett hívni. A GM egy különleges vegyületet, korszerű folyadékhűtési rendszert alkalmaz a tűzveszély elkerülésére. A hosszú garancia - amely ingyen átadható lesz tulajdonosváltáskor - az akkumulátor mind a 161 elemére, a hőmérséklet-szabályozó rendszerre, valamint a feltöltő rendszerre és az egész elektromos meghajtásláncra is kiterjed.
A GM a kiemelkedően nagy garanciával igyekszik szélesíteni az előreláthatólag több mint 35-40 ezer dollárba (7,6-8,7 millió forintba) kerülő autó vevőtáborát. Az autót először négy térségben, Kaliforniában, Washington D.C. körzetében, valamint New Yorkban és a texasi Austinben fogják forgalmazni, majd az azt követő 12-15 hónap alatt juthat el a többi államba is.
A Chevrolet Volt - amely a General Motors nagy reménysége, a gyár azt várja tőle, hogy a minőségi listák élére fog törni - az előzetes közlés szerint 64 kilométert lesz képes megtenni egyetlen csepp üzemanyag nélkül. A kocsi fogyasztásáról a vállalat egyelőre nem tudott semmi biztosat mondani, korábbi becslése szerint 1 liter benzinre lesz szüksége 100 kilométer megtételéhez.
MTI