2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mintegy 800 millió forintos beruházással elkészült az Audi Centrum, az első magyarországi exkluzív autószerviz és kereskedés; az Audi AG célja, hogy 2012 végéig világszerte 300-ra bővüljön az exkluzív terminálok száma a jelenlegi 130-ról.

Az Audi Centrum a márka importőre, a Porsche Hungaria Kft. (PH) márkakereskedői hálózatához tartozó Óbudai Autójavító Kft. beruházásában készült el, támogatást nyújtott hozzá a német gyártó és az importőr is - mondta Krénusz Ferenc, az Audi Centrum Budapest ügyvezető igazgatója a megnyitó alkalmából az MTI-nek.

Az épületegyüttes szigorú minőségi elvárásokat teljesít, összesen mintegy 4.000 négyzetméteren. Szervize modern szerelő-, karosszéria-javító állásokkal, ultramodern fényezőkabinokkal rendelkezik. Tizennégy modell bemutatására alkalmas szalonja az Audi R8-as modelljének kizárólagos magyarországi értékesítőhelye. A központ jelenleg 120 embert foglalkoztat, de akár 180 dolgozó foglalkoztatására is alkalmas.

A kft. eddig - eltekintve a válság elmúlt két évétől -  éves szinten mintegy 180 új autót értékesített, de a cég vezetése az új központtól azt várja, hogy legalább 300 darabra nő az eladás.

Mátrabérci Sándor, a PH Audi márkaigazgatója az MTI-nek arról számolt be, hogy a márka magyarországi értékesítése az idén már növekedni fog, a tavalyi 1.150 után az idén várhatóan 1.400 új autót adnak el. 2008-ban még 2.050 Audi kelt el a magyar piacon. Az Audi globális eladásai az idei első nyolc hónapban már 18 százalékkal bővültek a tavalyi év hasonló időszakához képest, elérték a 726.590 darabot.

A márkaigazgató a magyarországi növekedést annak tulajdonítja, hogy a cégek, amelyek a válságban elhalasztották vásárlásaikat, megkezdték a kilábalást, már bátrabban fejlesztenek. Az Audi-vásárlók 80-90 százaléka különböző vállalkozás. A fellendülést az értékesítésben 2012 után várja Mátrabérci Sándor.

Az Audi márkakereskedéseket a többi márkához képest kevésbé "tépázta meg" a válság, jelenleg 14 értékesítőhely van országszerte, számuk mindössze eggyel csökkent az utóbbi két évben.

Az Audi Centrum megnyitására időzítették a márka új modellje, az A1 magyarországi bevezetését, amellyel a minik szegmensében keres helyet magának az Audi. A kisautóból évi 60-80 darab eladását tartják reálisnak a magyar piacon.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!