2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kihirdették a Direkt Marketing Szövetség által alapított Golden Dove szakmai verseny idei győzteseit. A IV. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia keretein belül megrendezett díjátadó ünnepségen a hazai direkt kommunikációs szakma jeles képviselői mellett Európa több országából is érkeztek szakemberek.

Az immár negyedik alkalommal megrendezett szakmai megmérettetésen az eddigieket felülmúltan, összesen negyven pályamunka versenyzett. A magyar kampányok mellett ukrán, román és orosz direkt marketing megoldásokat is értékelhetett a zsűri. Végül nyolc kategóriában hirdettek győztest, adtak át „arany galambot”. A verseny jellegzetessége, hogy az ügyfelek is részesülhetnek az elismerésben, valamint kategóriánként csak az első helyezetteket díjazzák. Az értékelés, többek között, tartalmazza a kreativitás, eredményesség, és a stratégia megvalósításának szempontjait is.

A 2008. évi Goldne Dove Nemzetközi Direkt Marketing Verseny „Golden Dove” díjazottjai:

Kategória: Pénzügy
A győztes ügynökség: OS-Direct (Ukrajna)
A győztes kampány elnevezése: Confidential Call

Kategória: Autóipar
A győztes ügynökség: DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése: Daewoo Gondoskodás Hétvége

Kategória: FMCG
A győztes ügynökség: Webimpex Online Reklámügynökség
A győztes kampány elnevezése: Balatonszelet közösségi weboldal

Kategória: Telekom / IT
A győztes ügynökség: Ogilvy and Mather
A győztes kampány elnevezése: Flottakövetés DM

Kategória: Média
A győztes cég: TV2
A győztes kampány elnevezése: TV2 Brand Care relaunch kampány

Kategória: Életmód
A győztes ügynökség: Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése: Ruha

Kategória: A megjelölt kategóriákba nem sorolható nevezések
A győztes ügynökség: Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése: Kötél

Kategória: Best of Region
A győztes ügynökség: DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése: Daewoo Gondoskodás Hétvége

A díjakat átadták, és a szakma elismerését tolmácsolták: Matt Edgar (UK) (Direct Marketing International Magazine), Weisz Attila (OMG Hungary), Martin Brandstatter (A) (Austrian Post), Bognár Bertalan (Magyar Posta Zrt., Posta Direkt), Jorgen Andreassen (BE) (FEDMA), Hivatal Péter (Direkt Marketing Szövetség), Vámos-Hegyi Attila (Direkt Marketing Szövetség)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!