Az immár negyedik alkalommal megrendezett szakmai megmérettetésen az eddigieket felülmúltan, összesen negyven pályamunka versenyzett. A magyar kampányok mellett ukrán, román és orosz direkt marketing megoldásokat is értékelhetett a zsűri. Végül nyolc kategóriában hirdettek győztest, adtak át „arany galambot”. A verseny jellegzetessége, hogy az ügyfelek is részesülhetnek az elismerésben, valamint kategóriánként csak az első helyezetteket díjazzák. Az értékelés, többek között, tartalmazza a kreativitás, eredményesség, és a stratégia megvalósításának szempontjait is.
A 2008. évi Goldne Dove Nemzetközi Direkt Marketing Verseny „Golden Dove” díjazottjai:
Kategória: Pénzügy
A győztes ügynökség: OS-Direct (Ukrajna)
A győztes kampány elnevezése: Confidential Call
Kategória: Autóipar
A győztes ügynökség: DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése: Daewoo Gondoskodás Hétvége
Kategória: FMCG
A győztes ügynökség: Webimpex Online Reklámügynökség
A győztes kampány elnevezése: Balatonszelet közösségi weboldal
Kategória: Telekom / IT
A győztes ügynökség: Ogilvy and Mather
A győztes kampány elnevezése: Flottakövetés DM
Kategória: Média
A győztes cég: TV2
A győztes kampány elnevezése: TV2 Brand Care relaunch kampány
Kategória: Életmód
A győztes ügynökség: Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése: Ruha
Kategória: A megjelölt kategóriákba nem sorolható nevezések
A győztes ügynökség: Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése: Kötél
Kategória: Best of Region
A győztes ügynökség: DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése: Daewoo Gondoskodás Hétvége
A díjakat átadták, és a szakma elismerését tolmácsolták: Matt Edgar (UK) (Direct Marketing International Magazine), Weisz Attila (OMG Hungary), Martin Brandstatter (A) (Austrian Post), Bognár Bertalan (Magyar Posta Zrt., Posta Direkt), Jorgen Andreassen (BE) (FEDMA), Hivatal Péter (Direkt Marketing Szövetség), Vámos-Hegyi Attila (Direkt Marketing Szövetség)