1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ legnagyobb üdítőital gyártója meghosszabbította a Fifával és a futballal történt szövetségre lépését, beleértve természetesen a Világkupát is. Az új megállapodás 2022-ig lesz érvényben, a cég új szlogenje pedig "Mi mind értjük a foci nyelvét" lesz.

A 16 évre szóló hosszabbítás minden Fifa által rendezett bajnokságra szponzori jogokkal ruházza fel a Coca-Colát. Ezen kívül kizárólagos marketing és média lehetőségeket, valamint összehangolt kapcsolatot nyújt a Fifa speciális eseményeivel és fejlesztési kezdeményezéseivel kapcsolatban. Ezzel az üdítőital-óriás a Fifa kiemelt, negyedik legnagyobb támogatójává válik az Adidas, a Hyundai és a Sony mellett, írja a Brandrepublic.

A két fennmaradó Fifa-partner is hamarosan bejelenti hasonló lépését. A kóla-mamut egyúttal bejelentette jövőre induló új globális marketing szlogenjét is: "Mi mind értjük a foci nyelvét".

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Leáldozik a káros Coca-Cola termékek kora
Egy mexikói kisbolt lenyomta a Coca-Colát
Nem lesz több vaníliás és citromos Coca-Cola Amerikában

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!