"Fennállásának tizennégy éve alatt most először újul meg a lap tördelése, és a tartalmi frissítés is váratott magára. Ugyanakkor nyitni akarunk a magasabb státuszú csoport felé, amelyik olvassa ugyan a Blikket, de ezt ma még inkább letagadja" - mondta Murányi Marcell főszerkesztő. Hozzátette, a témakínálat és a megjelenés is komolyabb lesz a mostaninál, ám "nem színes politikai napilapot akarunk csinálni".
A logó - a mainál nagyobb méretben - marad, akárcsak a piros-fehér-fekete alapkombináció, ugyanakkor az egyes rovatok saját színt kapnak, az újság megjelenése pedig "sokkal rendezettebb, olvasóbarátabb lesz"; a témasúlyozás változásával, a kis és nagyobb anyagok határozottabb elkülönítésével "jobban segítjük az olvasót"- közölte.
Murányi Marcell hozzátette: a témák bővülése miatt - változatlan ár mellett - 16-ról 20-ra emelkedik a minimális oldalszám, ennek ellenére nem nő a mostani száz fölé a vasárnapi kiadással, a tévémagazinnal és a blikk.hu-val együtt kalkulált munkatársi létszám.
A megújult lapot egy figyelemfelhívó nyereményjáték mellett "több száz milliós médiaértékű" kampánnyal vezetik be; egyaránt hirdetik a Blikket a tulajdonos Ringier-csoport médiumaiban, de a "külső" reklámok értéke is meghaladja majd a százmillió forintot - közölte Papp Gábor, a Blikk-csoport lapigazgatója.
Megemlítette: a bulvárlapot napi rendszerességgel 1,1 millió, havonta legalább egyszer 2,6 millió ember olvassa, közönségük összetétele viszonylag pontosan megegyezik az összlakosság demográfiai jellemzőivel, így "van benne fejlődési potenciál".