1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ legnagyobb üditőital-gyártó vállalatának reményei szerint a 2006-os év ismét fellendülést hoz majd az üzletmenetben, elsősorban a labdarúgó-világbajnokságnak köszönhetően. A társaság az egészséges termékektől vár kiemelkedő eredményeket.

Csak a világbajnokságra építeni botorság lenne, vélekedett a Coca-Cola német szóvivője a Financial Times Deutschlandnak, ám az értékesítés szempontjából az év legfontosabb eseménye lesz. A társaság a hagyományos italai mellett a Powerade sportital forgalmának megugrására számít. Emellett megkezdik a gyümölcsleveik bevezetését is az európai piacra, ezek felfutása azonban a következő két, három évben várható.

Nem véletlen persze, hogy a vállalat a fogyasztói érdeklődés erősödését várja, hiszen egyrészt a világesemény ismét Európában lesz, ahol köztudottan a labdarúgás a legnépszerűbb sport, másrészt mélyen a zsebébe nyúlt a cég, hogy a vébé támogatója lehessen. A pontos összeget ugyan nem közölték, de az FTD értesülései szerint több tízmilliós marketingbüdzsével jár a Coca-Cola számára a labdarúgó világbajnokság.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!