Csak a világbajnokságra építeni botorság lenne, vélekedett a Coca-Cola német szóvivője a Financial Times Deutschlandnak, ám az értékesítés szempontjából az év legfontosabb eseménye lesz. A társaság a hagyományos italai mellett a Powerade sportital forgalmának megugrására számít. Emellett megkezdik a gyümölcsleveik bevezetését is az európai piacra, ezek felfutása azonban a következő két, három évben várható.
Nem véletlen persze, hogy a vállalat a fogyasztói érdeklődés erősödését várja, hiszen egyrészt a világesemény ismét Európában lesz, ahol köztudottan a labdarúgás a legnépszerűbb sport, másrészt mélyen a zsebébe nyúlt a cég, hogy a vébé támogatója lehessen. A pontos összeget ugyan nem közölték, de az FTD értesülései szerint több tízmilliós marketingbüdzsével jár a Coca-Cola számára a labdarúgó világbajnokság.