2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ma már a felsőfokú végzettségűek döntő többsége az interneten keres állást. A cégek álláshirdetésre fordított kiadásaiknak szintén több mint felét az internetes hirdetésekre költik.

Úgy tűnik az internet forradalmasította az álláskeresési és álláshirdetési szokásokat. Ma már a felsőfokú végzettségűek döntő többsége az interneten keres állást. A cégek álláshirdetésre fordított kiadásaiknak több mint felét az internetes hirdetésekre költik.

Ezekből a jelenségekből kiindulva a STRAKETING Stratégiai Marketing Kutató és Tanácsadó Iroda saját kezdeményezésű kutatást végzett, amelynek főbb megállapításairól az iroda csütörtökön sajtótájékoztatón számolt be.

Az 5 legkeresettebb internetes állásközvetítőről kérdezték meg a hirdetéseket feladó cégek véleményét a kutatás keretében. Ez az öt szolgáltató egy időben csaknem 1.200 állásajánlatot tesz közzé az interneten. Néhánynál a személyzeti tanácsadó irodákon keresztül jelennek meg a hirdetések, másoknál viszont a cégek közvetlen hirdetései vannak többségben.

A felmérés szerint a hirdetők kisebb jelentőséget tulajdonítanak az internetes állásközvetítők által kért szolgáltatási díjnak, az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartásnak. Statisztikai eljárással a felmérés készítői kimutatták, hogy a hirdetők 90 százaléka gyakorlatilag az oldal látogatottságát, illetve a látogatók összetételét veszi figyelembe a szolgáltatók közötti választásnál.

Az álláshelyeiket interneten is hirdető cégek a szolgáltató választásakor az internetes oldal professzionális működését is a legfontosabb szempontok között említik.

Az elemzésbe bevont internetes állásközvetítők között a legutoljára piacra lépő profession.hu a hét vizsgált kritériumból a legkedvezőbb értékelést kapta. Öt kritériumnál a legkedvezőbb minősítést adták a megkérdezett hirdető cégek.

A jobpilot internetes állásközvetítő a rugalmasság, a professzionizmus, illetve az egyszerű kezelhetőség kritériumai szerint kapott az átlagosnál lényegesen magasabb elégedettségi pontszámot. A jobline ez utóbbi két kritérium alapján, sőt ezen kívül a beadott önéletrajzok számát illetően is elégedettséget vívott ki a hirdetést feladó partnerek körében. A job4smarts ügyfelei a szolgáltatási árral voltak különösen elégedettek. A cv-online a külföldön végezhető munkára történő toborzásban tűnt ki.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!