A nem éppen rendhagyó célcsoportot az Euro RSCG 4D készítette reklámmal csalogatják, legyen fogékonyabb Franciaország, azon belül is Párizs és Monaco szépségei iránt. A francia turizmusipar egyre inkább felismerni véli a meleg turistákban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket, ezért kampányában szólította meg a brit melegeket, látogassák meg a közeli országot.
A turisztikai hivatal plakát és banner kampányt egyaránt alkalmaz a legnagyobb brit homoszexuális és leszbikus honlapon, a Rainbownetworkön. A hirdetés számos érve között, miért érdemes átruccanni az öreg kontinensre, elsősorban a finom ételeket, borokat és a vásárlást emelik ki.
Nem ez az első eset, hogy fantáziát látnak a meleg fogyasztói rétegben a hirdetők. Legutóbb az amerikai MTV Networks indított melegcsatornát a mintegy 15 milliós amerikai homoszexuális közösség igényeinek kielégítésére. A tengerentúlon további két csatorna is megpróbálja kielégíteni a homo- és biszexuális nézők igényeit Here!TV és Q Television néven.