1p

Meleg brit turistákat próbál megnyerni legújabb kampányával a francia turisztikai szövetség.

A nem éppen rendhagyó célcsoportot az Euro RSCG 4D készítette reklámmal csalogatják, legyen fogékonyabb Franciaország, azon belül is Párizs és Monaco szépségei iránt. A francia turizmusipar egyre inkább felismerni véli a meleg turistákban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket, ezért kampányában szólította meg a brit melegeket, látogassák meg a közeli országot.

A turisztikai hivatal plakát és banner kampányt egyaránt alkalmaz a legnagyobb brit homoszexuális és leszbikus honlapon, a Rainbownetworkön. A hirdetés számos érve között, miért érdemes átruccanni az öreg kontinensre, elsősorban a finom ételeket, borokat és a vásárlást emelik ki.

Nem ez az első eset, hogy fantáziát látnak a meleg fogyasztói rétegben a hirdetők. Legutóbb az amerikai MTV Networks indított melegcsatornát a mintegy 15 milliós amerikai homoszexuális közösség igényeinek kielégítésére. A tengerentúlon további két csatorna is megpróbálja kielégíteni a homo- és biszexuális nézők igényeit Here!TV és Q Television néven.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!